Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na jó, ha egész este a kész riportot nézem, abból az életben nem lesz ma blogbejegyzés… de tényleg, fantasztikus lett, a zenék,a kiválasztott részek,minden stimmel,nagyon ott van! Már alig várom, hogy felkerüljön a netre ^^ Nagyon jó volt a tegnapi összeülős, nevetős kis munka ^^ Amihez annyit még hozzátennék: Who Finds a Friend Finds a Treasure <3

 

 

Mindenesetre ismét kicsiny határaim feszegettem és ma este végre elmentem kocogni,amit már nem is tudom, milyen régóta tervezgetek,csak aztán mindig lusta disznó voltam hozzá ^^ Maci örülni fog :)

 

A kocogással az volt a baj, hogy annyira el vagyok lustulva, hogy egy kis futás után már izomlázam meg hányingerem volt itthon… nem mintha ez visszatartana attól, hogy holnap is elmenjek, egy idő után majd hozzászokik a testem ^^

 

Amire még most rájöttem, hogy ha tudok változtatni a rossz tulajdonságaimon, akkor…hogy is fogalmazzam meg…akkor visszakaphatok embereket,akiket ezen hibák miatt vesztettem el…itt most konkrétan Lilyre (Holnap újra látni fogom hosszú évek után, kicsit izgulok :$ ) meg a Macira gondolok… na igen,a fejlődés fontos… Lily szerint felnőttünk…ami tényleg igaz abból a szempontból,hogy most azért több mindent csinálunk…neki ott van a fantasztikus munkája,amivel nap mint nap rengeteg fiatalnak segít elfogadni magát…ha most belegondolok,a léte nagymértékben lecsökkenti a boldogtalanságot… vagy frappánsan úgy mondanám, szórja a szivárvány színeit mások életébe…nekem is kéne egy olyan munka,amivel másokon segíthetek… legszívesebben betársulnék mellé, de hát az emberbe annyira be van rögzülve,hogy furcsálkodva  nézzen Lily védenceire, hogy bár én teljesen elfogadom a melegeket, tényleg, de mégis ott van az,hogy mi van,ha észre sem veszem, és már még jobban beléjük gázoltam? Ezt inkább nem kockáztatom… de kell valami, egy elfoglaltság, amivel tényleg segítek… bár az én szívügyem leginkább az általános intelligencia meg a kultúra,szóval e téren próbálom úgy szétszórni,amit tudok,hogy közben én is tanuljak új dolgokat… jó pap is holtig meg a többi közhely… többek közt ezért is van ez a kis blog,ahova,mint a Harry Potterben, ki tudom önteni a gondolataimat meg az ismereteimet…

 

Tegnap megint megnéztem a Down with love-ot, (Nagyon esedékes már egy cikk róla) és ami igazán meglepett, hogy a ’60-as években (ugyebár arra hajaz a film) mennyire tiszteletlenül bántak a nőkkel… tehát az, hogy egy nővel,aki szerkesztőként dolgozik egy könyvkiadónál,nem titkárnőként, csak mert ő nő azért megfőzetik a kávét,az úgy egy kicsit meredek volt…Sarah Paulson  arca mindent elárult… pontosan emiatt a bánásmód miatt kavart nagy port a filmben Barbara feminista könyve,amiben arra szólított fel a nőket, hogy éljék úgy az életüket,ahogy a férfiak: Dolgozzanak, (ez akkoriban nem volt annyira megszokott,mint most), szexeljenek érzelemmentesen (pláne),és élvezzék ki az életet 100%-osan…ma már ez alapdolognak tűnik,de hát azóta eltelt 40 év… ja és persze ott van az a jelenet,amikor a kiadó vezetője azt mondja:

 

„-Ez a rózsaszín könyv tönkreteszi az életem! Az a liba megy a saját feje után, visszautasítja a közeledésem! Ez már a férfitársadalom alapvető jogait sérti!

-Egyikünk felesége se jobb,T.B….

-Nem a feleségemről beszélek, hanem a szeretőmről!”

 

Ja és ez:

 

„-De hát az emberi faj végét jelentené,ha nem esnénk többé szerelembe…

-A nők csak a szerelemtől tartózkodnak C.W, nem a szextől…

-És ez a kettő nem ugyanaz?

(Az összes többi jelenlévő férfi furcsálkodva néz C.W.-ra)

-Már…úgy értem a nőknél…”

 

Nem könnyű eldönteni,vajon érdemes-e azt a létformát követni,amit Barbara ajánl…én speciel nem tudnám ennyire érzelemmentesen leélni az életem… bár az is igaz,hogy nekem borzasztó nagy a szeretetéhségem,tehát ez is közrejátszik a dologban valamilyen szinten…

 

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

...Azóta szüntelen
őt látom mindenhol
Meredten nézek a távolba
otthonom kőpokol
szilánkos mennyország
folyékony torz tükör
szentjánosbogarak fényében tündököl...♥ ♥ ♥

 

Nem vagyok óriási Veca-fan, de ezt a számot fantasztikusan adja elő… tegnap vagy tegnapelőtt óta folyton hallgatom, és tényleg a szívemig hatol…^^

 

Más: Meglegyintett a nyár fuvalma… de most tényleg… tegnap, ahogy kimentem a teraszra,és megcsapta az orrom a nyárias/tavaszias eső illata…az,hogy aztán anyám visszaparancsolt a házba,az már egészen más dolog ^^

 

Látta valaki a Nő kétszer-t Gwyneth Paltrow-val? Ahogy most megpillantottam a Port. hu-s linkjét a kedvencek között… érdemes megnézni,mert gondolatok sorát indítja el… ugye az az alapsztori,hogy egy perc megváltoztathatja az egész életed…mattól függően,hogy a lány eléri-e a metrót és rajtakapja-e a pasiját,ahogy csalja,az egész élete máshogyan alakul…néha nagyon kevésen múlik…egyszer én is szívesen írnék egy ilyen történetet… sokat filózom rajta,hogy az én életem mennyiben alakult volna máshogyan…néha szeretnék visszamenni és rászólni magamra,hogy ne tegyem meg ezt vagy azt… és hallgatom az Aqua Turn Back Time-ját…néha azt gondolom, ma már okosabb lennék… de ki tudja? Lehet,hogy ha ugyanaz a helyzet kicsit más köntösben bukkanna fel,nem ismernék rá,hogy ez a probléma,amit egyszer már rosszul reagáltam le,csináljam másképp…és elkövetném ugyanazt a hibát, pedig ha nem tanulsz a hibáidból,hiába követed el őket…szeretném hinni, hogy minden rossz,amit elkövettem,valamivel okosabbá, nem is,inkább bölcsebbé vagy érettebbé tett… de szerintem mindannyian szeretnénk ezt hinni,nem? ^^

 

Na mára ennyi bölcsesség épp elég volt ^^

 

Szép álmokat, csók:

 

Lovely

 

Ja és tegnap volt egyhónapos az én kis blogom  ^^  Isten éltesse ^^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr322742958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása