Na megvolt a nap hőstette, visszajuttattam egy mobilt a gazdájához ^^ *Büszke magára*

 

Tegnap csak pár órám volt a suliból hazajövetel és a színházba indulás között, addig házimoziztam meg készülődtem, gyerekek, nézzétek meg a Háromszögeket Magyar Színházban, annyit nevettünk tegnap a próbán, annyit mondok csak hogy nagyon érdekes és életszerű sztori, és hogy emlékszem, amikor leesett,hogy:”Nem ő játszotta Sanyit az üvegtigrisben?...” na tessék, kiderült, én is egy díszpéldány vagyok, aki csak TV-filmekből ismer olyan színészeket,akik színházban is játszanak… nagyon szerettem Horváth Lajos Ottó-t abban a szerepben, kicsit fura volt most teljesen másképp látni ^^

De jól játszott ^^ Jó lenne írni egy színdarabot *-*

 

A másik dolog, amin sokat gondolkodtam tegnap is és ma is, amit sokan mondanak mostanában (Maci, Maci húga) hogy állítólag megváltoztam az elmúlt fél évben… úgy látják, mintha komolyodtam volna, amit ezúton is köszönök mindenkinek, aki így vagy úgy hozzájárult ehhez a roppant magasztos változáshoz...de az egész életemre is vonatkoztathatnám,hogy nem lennék az az ember ma,aki vagyok,ha nincsenek azok az emberek (hát nem nők xD), akik akaratlanul mind változtattak valamit rajtam… ^^ És még remélhetőleg jó sok időt tölthetek ezen a békés kies bolygón, szóval hol van még vége…

 

Tegnap a színház után Macival lógtam,aztán együtt mehettünk haza, és meghitten Rodeo-s Burger King hambit meg sült krumplit eszegettünk,azokon a kérdéseken vitatkoztunk megint,amiken mindig,és ezúttal se tudtuk letromfolni egymást…vagy csak én nem tudtam őt…talán így reálisabb ^^

 

És Maci ötlete alapján (két romantikus őrült, ha összeszabadul ^^) édes kis gyertyafénynél álmodoztam róla az ágyamban, és tudtam, hogy ő is épp rám gondol…*-*

 

 

Maugli: Elhagyva a dzsungelben

 

Az Elhagyva a dzsungelben Rudyard Kipling novellája, a „Maugli fivérei” és a „Tigris!Tigris” folytatása.

A történetet Kipling a szülei házában írta, Tisbury, Wiltshire-ben, ez az egyetlen Maugli-történet, ami nem Vermontban íródott.

 

Az előző történetben Maugli teljesítette esküjét, hogy megöli a tigrist,Sír-kán-t, és kiteríti irháját a Tanácskozás sziklájára, de kihajították az emberek falujából, miután a fővadász, Buldeo tudomást szerzett a farkasokkal való barátságáról és varázslattal vádolta.

 

Maugli visszatér a dzsungelbe és próbálja elfelejteni az embereket, de Akela figyelmezteti, hogy Buldeo még mindig kutat utána. Szürketestvér azt javasolja, hogy meg kellene ölni Buldeót, de Maugli dühösen megtiltja neki.

 

Maugli megdöbbenve fedezi fel, hogy a falusiak bebörtönözték azokat, akik örökbe fogadták, Messuát és a férjét, és azt tervezik, hogy kivégzik őket, mert a pártját fogták.

 

Miközben megparancsolja a farkasoknak, hogy tartsák fel Buldeót és akadályozzák meg, hogy visszatérjen a faluba, Maugli visszatér, hogy megmentse meg a szüleit. Farkasanyja, Raksha is megérkezik, Maugli figyelmezteti őt, hogy maradjon távol, amíg kiszabadítja Messuát és a férjét.

 

Messua hálás, hogy a fia visszatért, hogy megmentse őket, de a férje sértett, mert elvesztette pénzét, vagyonát, és nem fogadja Mauglit kitörő örömmel.

 

Messua és a férje gyalog elindulnak Khanhiwara városába, amit mintegy harminc mérföldre van, Raksha tisztes távolságból követi őket.

 

Másnapi Maugli azt mondja Bagheerának, hogy van egy terve, hogy bosszút álljanak a falusiakon, amibe bevonja Hathit, az elefántot és a fiait is. Bagheera szkeptikus, hogy Hathi válaszolni fog-e adni Maugli szólítására, és nagyon meglepődik, amikor megteszi.

 


Maugli elmond Hathinek egy történetet egy elefántról, aki megszökött a csapdából és bosszút állt a fogvatartóin azzal, hogy eltaposta a mezőiket és falvaikat (ezt még Buldeo mesélte neki egyszer). Hathi megerősíti Maugli gyanúját, hogy ő volt az elefánt a történetben. Maugli azt akarja, hogy Hathi semmisítse meg Buldeo faluját is, de tartson több ideig.

 

Néhány hét alatt a falut lerohanja több csorda disznó, szarvas és vad ázsiai bivaly, a haszonállatotokat széttépik a farkasok, és az elefántok megsemmisítik a gabonatárolóládákat. Amíg mindez történik, Maugli teljesen eltűnik, hogy a falusiak ne gyanítsák, hogy köze van a dologhoz. Végül, ahogy az esős időszak beköszönt, az elefántok lerohanják a falut,és a falusiak, akik még nem távoztak, menekülnek az életükért. Hat hónap múlva a roncsot teljesen elnyeli a vad dzsungel és Maugli bosszúja teljes.

 

Forrás:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Letting_in_the_Jungle

 

 

Lovely

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr942710537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása