Kezdjük azzal, hogy ezt a briliáns mondatot sajnos nem én találtam ki ^^

Pontos lelőhelye a Múlt éjjel klub volt Facebookon, viszont annyira fantasztikusnak találtam, hogy muszáj volt hogy ez legyen a mai bejegyzés címe :D

Nah hát először is köszönöm annak a pár embernek, aki tegnap este időt szánt rá, hogy elolvassa az első bejegyzésem, jólestek a vélemények,tényleg ^^

Külön köszönet K.-nak, akinek a bátorítására tegnap végre rászántam magam 

Aztán ott volt még Maci is,aki tegnap,ahogy szoktuk, felhívott tíz után,aztán még el kellett intéznie egy pár dolgot, de megígérte,hogy visszahív…én erről a visszahívásról tizenegy körül szépen le is mondtam,mert bár a Maci szava aranyat ér,és ha ő azt mondja,akkor úgy is van,de hajlamos rá,hogy „pihenteti egy kicsit a szemét” és puff…már alszik is,és ezért abszolút nem hibáztatható… na de lényegre: Negyed tizenkettőkor, már félálomban vagyok,mikor megcsörren a telefon, Bíborszél:Igazi kincs,külön hozzá beállított csengőhang…takaró ledobva, villany felkapcsol...és akkor megszólal:

"-Bocs, hogy csak most hívlak, de mostanáig olvastam, amit írtál a blogodban…"(bocs,ha nem pontos, tudod,hogy nem tudom pontosan megjegyezni minden szavad ^^ ) csoda,hogy ennyire szeretem? *-*

De tetszett neki, és jót nevetett azon, hogy lepuritánvalentinnapoztam a mozizásunkat és hogy kiemeltem az elfoglalt életvitelünk által megtartott február 12.-edikei Valentin-napot ^^ 

                        

 

Elképesztően jó dolog,ha van valaki az ember mellett aki inspirálja és bátorítja,és én pont úgy érzem,hogy mi ezek vagyunk egymásnak…sok dolgot nem értem volna el eddig ha nincs mellettem hogy ösztökéljen ;)

 

Most pedig, hogy mindketten MLM-esek lettünk (Multilevöl marketing :P), csak más-más cégnél és termékkel, kötöttünk egy kis fogadást, nem kapzsiságból, motivációból, de tényleg, aminek alapján az nyer, aki hamarabb éri el a havi egymilliós fizut ^^

Ami azért fontos volna abból a szempontból, hogy elköltözködhessünk otthonról, aztán kicsi kocsik, és kölykök,és minden, ami szép és jó ebben az életben,amit azért fura emlegetni, mert két héten belül kétszer álmodtam azt,hogy babát várok tőle…na de igaza van abban,amit folyamatosan propagál, hogy előbb szedjük meg magunkat…

 

Viszont amiben nem tudok vele egyetérteni,az az albérlet kontra saját lakás téma, mert nekem mindegy, csak elköltözhessek már végre, neki viszont szívügye a saját, és leérvelhetetlen elmélete

szerint az ember ha inkább összegyűjti a pénzt,amit albérletre költene évek alatt,hamarabb megvan a sajátra…anyám erre rákontrázott,hogy igen,ez a fiú igenis el fogja érni az életben,amit akar,mert olyan ambiciózus…néha úgy érzem jobban hisz benne,mint bennem,a saját gyerekében…XD Anyámban és bennem nincs túl sok közös, de az az egy igen, hogy mindketten feltétlenül imádjuk a Macit,csak én magamnak,anyuci meg nekem imádja…^^

 

Lassan kezdem megérteni,

miért is mondják az emberek,hogy 24 óra semmire sem elég…bár ma azt hittem,négykor végzek,nincs időm hazajönni vonattal és vissza a hatórás előadásra,és megint csak aludni járok haza…viszont egy déli végzéssel fantasztikusan sok időt nyertem hogy anyagot keressek a Tranzit kávéházról,aztán blogoljak a végtelenségbe,hirdetéseket dobáljak fel,és este beüljek az előadásra...ja meg hogy kérdéseket tanuljak,mert holnap interjú Somogyi Andrással (mekkora mázlista is vagyok ;) ) és nem akarok úgy odaállni elé,hogy papírról olvasom a kérdéseket…Istenem, annyira várom már…

Nahh és végezetül még egy gondolat, átírva egy kicsit egy Shop Stop 2 idézetet:

„Mivel Isten teremtette az embert és az ember meg a Transformereket, így azok valahol Isten ajándékai az emberiségnek”

Hát én meg azt mondom:

„Mivel Isten teremtette az embert és az ember meg a (tejes)kávét,így az valahol Isten ajándéka az emberiségnek”  Ennyit mondok…na szépséges napot ☼ ;)

 

Lovely

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr702663039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása