Az álláskeresés egyik kétségbeesett foka, amikor az ember már kábé minden melón  elgondolkodik, a legblődebb dolgokon is … valószínűleg ebben az is benne van, hogy még nem jött meg a fizetésem… ohh yeahh, még egy cikk az álláskeresés gyötrelmeiről a masszázsos mellé… tessék átérezni ^^

 

Szóval a helyzet most egy kicsit más, bár itt is érzek némi ferdítést a szövegben, vagy csak az én túlfokozott fantáziám tehet róla, de amikor megláttam, hogy „reklámokban szerepelni” rögtön felvillanyozódtam (megvalósulatlan álmok nr. 1.), és nyomban kapcsolatba léptem a hirdetővel a skype-on (ahogy  a Maci mondotta mindig: a szkájpin), abban reménykedve, hogy holnap már azt gyakorolhatom, hogyan kell minél meggyőzőbben előadni, hogy amióta Amadeot használok, nincs legyőzhetetlen akadály (Valami Amerika ugyebár :D :D)…de persze megint csalódtam… egy álom tört össze megint, amikor kiderült, hogy  a teleshopban kéne szerepelnem, aminek a spotjain annyit röhögtünk és amit annyiszor kiparodizáltunk…hááát… valójában még mindig gondolkodom rajta… vajon mennyiben lenne ez a méltóság megvásárlása?

 

Mennyi előbbre jutási lehetőség lenne általa, és mekkora esély lenne rá, hogy egy életre elásom magam, és utána esélyem sincs bármi normálisban szerepet kapni?  Hogy onnantól örökre én leszek az „elektromos fülbizgentyű-lány”? És mekkora mértékű önutálatot váltana ki? Ha tudnám a választ ezekre a kérdésekre, sokkal könnyebb lenne eldöntenem, hogy megéri-e… jelen pillanatban sokkal jobban tetszik a rózsaárulás… az olyan kedves, nőies munka azt hiszem… visszatérve a Teleshopra, emlékszem még, mennyire megkritizáltam Fluor Tomit, mert pénzért vagy nem pénzért (ezt igazán csak ő tudhatja)  olyasmit csinál, ami a rajongói szerint nem méltó hozzá…  jó is annak, akinek vannak követői, akik visszatartják vagy legalábbis próbálják, ha butaságot próbálna csinálni…  az, hogy nem igazán akar összejönni a szereplési lehetőség semmilyen szinten, persze a Teleshop malmára hajtja a vizet… bár tudnám, hogy érdemes várni, mert a jövőben majd jön valami, egy reklám vagy statisztálás… na jó, ez már feszegeti a túlzott szerepelni vágyás határait és különben is, a hiúság a hét főbűn egyike…

 

 

Amúgy hétvégén Múltidéző piactér a Népligetben, ki megy? ^^ Én nagyon szeretnék ott lenni, szóval ha minden jól megy, ott lehet majd megtalálni szombaton és vasárnap ;)

 

„...hat különböző korszak elevene­dik meg a Népli­getben: honfoglalás, középkor, rene­szánsz, török hódoltság, reformkor és retro.”

Kinek melyik a kedvence? :) Én a retrót szeretem a legjobban, 60-as, 70-es évek Magyarországon, pünkösdkor néztük erről egy gyönyörű dokumentumfilmet az mtv-n, én meg csak ültem és csillogó szemekkel próbáltam az összes infót magamba szívni… úttörők, az első sátortáborok, az első szállodák a Balaton partján, mindez korabeli fekete fehér felvételekkel, korabeli kommentárral illusztrálva… a vizideszkát meg az egyszerűség kedvéért viszkának nevezték… itt azért jött egy kis „ez most komoly?” röhögőgörcs…

 

 

„A család minden tagjának felejthetetlen élményeket nyújtó eseményen az idelátogatókat külön megtiszteltetés éri, hiszen Mátyás király személyesen is részt vesz majd a vásári forgatagban.”  Ez egy kicsit kiütötte nálam a biztosítékot, még akkor is, ha csak poénnak szánták… ha elő akarom venni a szarkasztikusabb hangvételem, úgy mondanám, hogy ja, én azt hittem, már meghalt az öreg…vagy a szervezők még élőhalottakat is szerválnak, hogy minél többen eljöjjenek… de ha mégis felbukkanna, majd gyűjtök egy tucat kérdést, amiket mindig is fel akartam tenni neki…

 

Viszont a viccet félretéve lesznek isteni programok, még pénzt is lehet majd verni, bár elverni jobban szeretem, meg sültek, sajtok, édesséééééégeeeek… ha én oda beszabadulok…

 

„...századfordulós kávéház, szatócsbolt, szikvíz- és borbélyüzem várja a látogatókat, valamint korabeli filmhíradók és reklámok is színesítik majd az élményeket.” Imádom a hitelesen megkreált, a régi dolgokat idéző kis bódékat, meg a régi híradókat és reklámokat is ;)

 

Puszi:

 

Lovely

 

 

Forrás:

 

http://itthon.hu/aktualis/multidezo-piacter

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr562992876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása