A Jó istenke lenézett ma rám, amikor még a McDonaldsos croissant-al teli hassal üldögéltem az Astorián, és otthagyott egy tucat könyvet… kár hogy kábé mind ilyen tipikus több évtizedes elnyűtt krimi volt, ami nem igazán az én műfajom, de ne legyünk telhetetlenek… azért egy komoly erkölcsi filozofálgatás után arról, mennyire tisztességes ez, elpakoltam egyet, mert Poe Lee Annácska c. verséről volt elnevezve, ami szerény véleményem szerint a világirodalom leggyönyörűbb verse ^^

 

Témára: Amióta Johann Guttenberg feltalálta a nyomtatást 1450-ben, azért már elég sok mindent lenyomtak a torkunkon. Könyvek a legkülönfélébb műfajokban, tucatszámra írják a limonádékat, a Harlequinaz agyát is szétkeresi minden évben… jobb esetben tele vannak a tömegközlekedési eszközök olvasó emberekkel… legalábbis ez az én ideám, én most épp az Oliver történetét olvasom, háááát… az első rész jobb volt, de ez is elég érdekes…

 

Amiről szeretnék beszélni ma, a valójában az, hogy ebben a ponyvákkal telezsúfolt világban ma azért nem egyszerű olyat írni, amire az emberek időt szánnak és elolvassák… telítve van a piac, van miből válogatni, hogyan kell mégis olyat alkotni,amire felfigyelnek? Ha rájöttem volna, persze már milliomos lennék, de még csak kapizsgálom… az első könyvem,amit kiadtam 16 évesen (ne kérkedj már annyira Lovely), ma már bevallhatom, hogy egy tucatlimonádé volt, olyan tinis-gimis szerelmes sztori,mint száz másik,de akkor még csak szórakoztatni akartam, l’art pour l’art, a művészet csak a művészetért van, és csak szórakoztassunk… talán ezért van,hogy ma már abszolút nem tetszik,és cikinek érzem elolvasni… c’est la vie, most 19 évesen már másra vágyom… most meghökkenteni és kitűnni szeretnék, és különbözni a többi ezer könyvtől, és ezt leginkább négy dolog ötvözetében találtam meg,és ezen dolgozgatom most… egy kicsit Kegyetlen játékok, egy kicsit Nullánál is kevesebb,picit Gossip Girl (ehhez szokták leggyakrabban hasonlítani,aminek nagyon örülök,mert a kedvenc sorozatom), és egy kis saját élet…hogy ebből a combó-ból mi fog kijönni, az még rejtély, de a téma, ami igazán megfogott, a züllött, gazdag ifjúság, szex,drog,rock’ n ’ roll, sok-sok márkás cipő és autó,ínyenc ételek, kiglancolt partik, káromkodás és luxusházak, és a fő lényege a dolognak,hogy halihó, ez nem feltétlenül boldogít… egyébként nem csak az írással kapcsolatban változott meg így az ízlésem,de olvasni sem azt szeretem már, amit akkor… épp tegnap kérte a Maci, hogy írjak fel neki egy könyvet, amit megvehet nekem a megismerkedésünk évfordulójára, de aztán nem tetszett neki a könyv a nőciről, aki megbomlik, és kerek-perec kijelentette,hogy ő ezt nem hajlandó megvenni, és hogy régen olyan édi-bédi romantikus könyveket olvastam, most miért ezt szeretem…

 

 

Már megvan a borító-kép is, miután sikerült az összegraffitizett állomásunkon sikerült egy eléggé hetyke és züllöttnek látszó képet fényképeznem magamról unalmamban, ami szerintem nagyon passzol a könyv hangulatához…állítólag a társadalomkritikám elég jó,én úgy szoktam mondani,hogy nem lehet filmet forgatni belőle,mert tönkremenne a színészek mája és tüdeje a végére…merthogy a piáspohárka és a cigi hozzá van nőve a karakterekhez, tegnap pedig azt is megkaptam,hogy közönséges a nyelvezete („Kurva üvegcipő”) amit alá is írok, tényleg az…egyrészt hogy feltűnjön, másrészt mert a közönségesség egy bizonyos ponton szerintem szexivé is válhat egy könyvben…de ez csak a saját véleményem…közkézen forgatva olyan témákat, hogy az idillikus szerelmes kapcsolat vagy a szenvedély a fontosabb, a kín és a gyönyörűség határai (épp azelőtt a rész előtt olvastam De Sade Marki életrajzát és nagyon megihletett), vagy épp a homoszexuálisok elfogadását…ahogy egyik nap mondtam Lily-nek, ha ezzel a könyvvel kicsit ráébreszthetem az embereket, mennyire nehéz másoknak, már megérte…és ez lenne az egyik legnagyobb dolog,amit elérhetnék az írásaimmal…és erre lennék a legbüszkébb… egy nap talán majd sikerülni fog ;)

 

 Puszi:

 

Lovely

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr672903676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása