Nos…légiutaskísérő tanfolyam minden hétfőn,szerdán és pénteken öttől fél nyolcig, és nagyon klaaaassz! És elengedtek ötven rugót, mivel riportot csinálok velük, esküszöm, szerencsés csillagzat alatt születtem ^^ Közben a Macival zajlik az élet, tegnap egy órát fagyoskodtam egy állomáson,hogy megvárjam a következő vonatot,amivel érkezik ^^ Eléggé meghatódott :$  :$ És ha minden jól megy, lesz munkám, egy antikváriumban, nagyon szeretném, ha felvennének, egész nap könyvekkel körbevéve… na majd meglátjuk :) :) Ami jó,hogy az iskola, a tanfolyam és az antikvárium is ugyanazon a környéken van ;)

 

A múltkor épp a Macinál ültem a munkahelyén, és néztünk egy ilyen jósműsort… olyan szinten ment a parasztvakítás, hogy az hihetetlen… nem mondok nevet, de ilyenek, hogy: XY,tisztánhalló… én is teljesen tisztán hallok,mehetek oda tisztánhallónak? Meg ilyenek,hogy:

„Én egy 90 éves asszony vagyok…”

„…látom, önnek valószínűleg reumája van és visszere,sok pénzt összekuporgatott életében,és most el akarják venni öntől…”

 

Olyan egyértelmű dolgok, hogy párját ritkítja… mint amikor a múltkor megállított egy… hát asszony a nyugati aluljáróban, és közölte hogy engem mindenki megátkozott, de ha még egy papírpénzt teszek a tenyeremre, akkor ő még többet fog jósolni… na, kitaláltátok már, mi lesz az évezred legjövedelmezőbb szakmája? Ziher, hogy a jóslás, amíg lesznek emberek, akik tudni akarják, mi fog történni velük, és elég ostobák,hogy mindent elhiggyenek…amíg lesznek nők, akik megkérdezik,mi lesz a kapcsolatukkal,aztán ájuldoznak,hogy a jósnő kitalálta, hogy párkapcsolati gondjuk van… mi meg találgatjuk, hogy nem nevetik el magukat, mikor annyi hülyeséget összehordanak… naná, aki hülye,megérdemli,hogy lehúzzák,ugye?

 

 

Á. Irén 2000-ben több gondokkal küzdött:egészségügyi, családi és anyagi problémákkal. Egy újsághirdetésben talált rá a Prahova megyei jósnőre, aki a reklámban csupa jóval kecsegtetett, így aztán az elkeseredett nő eldöntötte, hogy felkeresi az asszonyt.

Miután megegyezték a találkozót, Irénnek szentelt vizet, gyertyát kellett beszereznie, majd vonattal a jósnőhöz utazott. Az állomáson autóval várták őt, a javasasszony ugyanis saját sofőrt tartott, és ahogyan az később kiderült, egy hatalmas, értékes tárgyakkal teli házban lakott.

Az első találkozón a „jövőlátó” asszony halálra rémítette Irént azzal, hogy szenvedés és halál várja őt, ha nem segítenek rajta azonnal, majd nyolcszáz eurónak megfelelő összeget kért tőle, amit három napon belül kellett kifizetnie. Irén addig is nála hagyta az ékszereit, ám visszakapta azokat, amikor visszatért. A szép summát a jósnő elvette, s úgy tette el a mellénye zsebébe, hogy közben ügyesen hamis bankjegyre cserélte. Ezt később látványos fogásként Irén szeme láttára elégette, mondván, pénzzel átkozták meg őt, ezért kellett ezt a műveletet elvégezni.

Ennél látványosabb bűvész trükkel is előállt: a szentelt vizet egy pohárba töltötte, amit letakart, amikor pedig felkapta a leplet, a pohárban egy fura, morgó, fekete állat volt, ami – állítólag – az ördögöt jelképezte.

Irén egyre jobban belelovalta magát a történtekbe, hónapokig nem tudott szabadulni a félelemtől. Hatalmas adagokban szállította a kért árucikkeket a prahovai asszonynak: cigarettát, olajat, szappant vitt, emellett természetesen pénzt is. Elmondása szerint megrakott táskákkal érkezett minden alkalommal. Az ismerősöktől, barátoktól kölcsönzött összegek miatt Irén elveszítette a lakását, amit a mai napig nem tudott visszaszerezni.

A jósnő közben tovább gazdagodott, luxusautóval, aranyfogakkal, személyzettel, hatalmas házzal várta az embereket, egy alkalommal az aranyból készült cipőjével is eldicsekedett az egyre szegényedő kliensének.

Egy napon a prahovai állomáson végül örökre megszabadult a jósnőtől: már közel járt ahhoz, hogy öngyilkos legyen, úgy érezte, hogy egy ismeretlen erő a közeledő vonat elé löki. Önuralmát segítségül hívva azonban megfordult, s eltávolodott a járműtől.

Azóta nem járt a jósnőnél, megbánta, hogy valaha is hitt neki…

 

És azért nem egy ilyen sztorit hallottunk már… Uri Geller hogyan lett híres? Meddig lehet megfeszíteni az emberi hiszékenység húrját? Naivabb a gondokkal küszködő, kétségbeesett ember? Hogy képes valaki minden pénzét egy idegen elé dobni? Van-e ennél lejjebb? Vajon tényleg kifürkészhetővé válik egyszer a jövő, és honnan fogjuk tudni, hogy az tényleg igaz lesz?

Egymillió forintot csalt ki egy magát jósnőnek mondó veszprémi asszony egy Balatonalmádiban élő idős nőtől és annak lányától, a rendőrség az ügyben csalás bűntette miatt indított eljárást - mondta a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese.

Futtató Norbert sajtóügyeletes szerint az idős asszony újsághirdetés alapján február elején jelentkezett az állítólagos jósnőnél, aki azt közölte vele, hogy ő és a lánya rontás alatt állnak, elátkozták őket, és nemsokára meg is halnak. A jósnő a szolgáltatásért ötezer forintot kért, s kilátásba helyezte, hogy 35 ezerért leveszi róluk a rontást.

A sajtóügyeletes tájékoztatása szerint az asszony nemsokára a lányával együtt tért vissza, s vitték magukkal a kért összeget, továbbá gyertyát, törülközőt, tyúkot és tojásokat, ám az állítólagos jósnő azzal állt elő, hogy csak akkor lesznek biztonságban, ha egymillió forintot visznek, amit egy fazékban kell elégetni.

 

Anya és lánya hétfőn vitte el az egymillió forintot, amelyet hitelként vettek fel egy bankban, a jósnő fazékba rakta a pénzköteget, majd egy-két bankót az utasítására gyertyával meggyújtottak. A sajtóügyeletes tájékoztatása szerint eközben ő "varázsolt", aztán hirtelen törülközővel takarta le a fazekat, és azzal egy másik nő kirohant a szobából.

A csaló vérszemet kaphatott - mondta a sajtóügyeletes -, ugyanis azt közölte az áldozatokkal, hogy az egymillió forint sem elég a rontás levételéhez, ahhoz ugyanis legalább hárommillió kell. A fiatal nő ekkor már gyanút fogott, és csalás miatt ismeretlen tettes ellen feljelentést tett a veszprémi rendőrkapitányságon, ahol kedden elrendelték a nyomozást.

 Lovely

 Forrás:

 

http://www.hirmondo.ro

http://www.origo.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr292894326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beata91 2011.05.12. 02:21:59

Szia!
Igazából én azért írok neked, mivel én is benne vagyok épp a nagy munkakeresésben, most végzek az iskoláimmal, és ha folytatni szeretném a sulit, mindenképpen dolgoznom kell. Mivel a tandíj nem kis összeg és nem államilag támogatott az iskola, ezért max pályázatok segítségével jutnék pénzhez, ösztöndíjra meg nincs lehetőségünk.
Szóval a lényeg, hogy én is bele botlottam légiutaskísérői munkalehetőségekbe, amibe kicsit beleélve magam teljesen bele is szerelmesedtem, mégpedig olyan szinten, hogy 3 napja több hirdetésre is elküldtem az önéletrajzom. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy rákattantam a témával foglalkozó fórumokra, oldalakra, és mivel most neked írok ezáltal levonható a konzekvencia, hogy a blogokra is. Ma reggel érkezett is két címről válaszlevél, mind a kettő arról a helyről, ahova te is tanfolyamra jársz. Be is hívtak péntekre egy személyes interjúra. Nagyra értékelném ha erről tudnál nekem írni pár szót, akár blogon kívül. Ami érdekes, hogy elképzelhetőnek találom hogy már nekem folynak össze a dolgok, de azokon az oldalakon amikbe én belefutottam (persze olvastam a masszázsos bejegyzésedet...) nem egészen azt emlegetik hogy nekem ott helyben rögtön kell fizetni a tanfolyamért, hanem hogy majd a 2. hónap után kezdik levonni a fizetésemből, vagy ha sikeres a vizsga akkor ingyenes volt a tanfolyam.... Az egyik nagyon felkapott, és folyamatosan aktív fóromon is olvastam hasonlókról, ahol a stewardessek és stewardok osztják meg a tapasztalataikat. Persze ezek között írnak olyan lehetőségekről is ahol azzal indít a dolog, hogy mire te légiutaskísérő leszel alaphangon belekerül a dolog min. 500e-be, de esetenként akár egymillió feletti összeget is elérhet, és csak annak javasolják hogy belekezdjen, aki rendelkezik ezzel az összeggel.
Az az igazság, hogy én nem is tudom hogy neki kéne e futnom így ennek a dolognak, mivel felmerült bennem, hogy mi van ha én is pont egy ilyen helyet fogok ki, mint aki ilyen jellegű tapasztalatairól mesél, a saját tapasztalataimból okulva ez erősen elgondolkodtató helyzet.

Én idén egyszerre 2 iskolába jártam. Az egyik egy női szabó, a másik pedig egy stylist hallgató voltam. Mikor elmentem még annó a stylist suli nyílt napjára, fontos szempontnak találtam az anyagiakra való kitérést. Az egyik igazgatóval történő beszélgetésem során szóba is hoztam a témát, (mint már említettem ez az iskola nem állami rendszerű és félévente eléggé húzós a tandíj,) aminek eredménye képen a következő információk birtokába jutottam: a tandíj mellet még az egyéb dolgokra is kell költeni, de megnyugtattak, hogy ez nem jelentősebb költséget és igazából nekünk csak a rajz és hasonló felszereléseket lesz szükséges megvennünk, attól függően, hogy az adott feladatainkat mivel szeretnénk kivitelezni. Persze később kaptunk egy listát, de ezen nem szerepeltek különb dolgok, mint amikkel bárki akár már otthon is rendelkezett... Szóval mint például aki kicsit is jobban szerette az általános iskolai, vagy középiskolai rajzórákat mint az átlag. Mondván hogy igen, mi nem a divattervezők vagyunk akiknek kb 50e + költsége is felmerülhet, megnyugodtam...
Hát hagy avassak be mindenkit, hogy ez közel sem így nézett ki! Alaphangon, csak a beadandóim kinyomtatása, jó minőségben, normális papírra, nehogy pixeles legyen, és igényesen is nézzen ki, az 35e forint volt (és ez csak egy félév és nem is volt valami sok feladatunk, mellesleg a nyomtatásnál is mindenféle kedvezményt kaptam; mivel több embert küldtem oda, és egyszerre nagy mennyiséget nyomtattam, majdnem mindet azonos fajtájú papírra...)! De ez mind semmi amellett hogy más költség is felmerült, és ez még a közelében sincs a második félévünknek, ahol a vizsgára leadandó feladataink, a saját stáb összeállítása, amiben csak a fotós kifizetése úgy hogy ő is még viszonylag kezdő, és azt is figyelembe vette hogy én is tanulok 25-30e, de ebben nincs benne még a stáb többi része, (előző félévben csak fodrászra és sminkesre volt szükségünk, akiket természetesen a második félévben kicsit sűrűbben kell felkeresnünk, és általában anyagárban, vagy alkalmanként-, sminkenként-, hajanként 5e-ért vállalják, és természetesen az elkészült fotók ellenében)és ehhez jön még a műterem vagy helyszín bérlés, a modellek kikérésének díja utaztatási költségek, esetleg lámpák, ... bérlése. És ez csak egy fotózás, aminek a pontos árait és egyéb kifizetni valóit nem is említettem még mint például a ruhák beszerzése. ...és persze egy stylistnál mindig legyen még teljes fodrászfelszerelés (azért ehhez elég sok mindene van általában mindenkinek), és fúlós sminkkészlet (150e alaphangon).

Nem tudom hogy jogos e az aggodalmam, de azt olvasván, hogy neked már most fizetned kell, és hogy volt miből elengedni 50e az nálam azt takarja, hogy már most fizetned kell, mégpedig nem keveset, ha volt miből ennyit elengedni. Ezt jól érzékelem? Ami megkavar, az az, hogy én azt olvastam hogy megelőlegezik nekünk az oktatás díját.
Szóval akkor végül is ez hogy is néz ki ennél a cégnél?

Nem olvastam még el az összes bejegyzésedet, de körülbelül mindenben tudok azonosulni a gondolkodásmódoddal, és az az igazság, hogy engem nem csak a naivitásom és jóhiszeműségem hajt előre, hanem a kíváncsiságom is ;) Szóval biztos vagyok abban hogy pénteken ott leszek és elmegyek mindezek ellenére az interjúra, de azért nem lenne rossz, hallani valaki részletesebb véleményét a dologról, melyet személyes tapasztalatokkal is alá tud támasztani. Örülök neki (legalábbis az átjött információk alapján) hogy neked tényleg tetszik ez a dolog! Remélem hogy 1.5 nap múlva én is hasonló pozitív élményekkel gazdagodom. Amit még tudok hogy nekünk kedden és csütörtökön lenne majd az oktatás.

Remélem nem rabolom el ezzel a kommentel túl sok idődet feleslegesen, és ha van rá mód hogy kevésbé fáradtan is beszéljünk, örömmel venném, ha írnál a beata91na@freemail.hu e-mailcímre nekem egy üzenetet, ami lehetőleg egyben reakció lenne, az általam írt monológra.

nB

Akicsilovely · http://www.youtube.com/watch?v=HjkZlfiIXQ0 2011.05.14. 14:36:24

@beata91: Szia, épp most küldtem neked egy e-mailt, nagyon szimpatikusnak tűnsz a hozzászólásod alapján és köszönöm,hogy olvasod a blogom :) Hammersmith-hez járok heti háromszor, hétfő,szerda és péntek este,130 rugó lenne,a riportért,ami most 27-ére lett eltolva, egyelőre 50 ezer kedvezményt kapok, bár jó lenne több is... azért engem is hajt a kíváncsiság is,nem csak a naitivitás,és mindig örömmel olvasom,ha valaki hasonló hozzám :) Igazából összeszámolhatatlanul sok szakma érdekel, ezért is bizonytalan,hogy melyikkel fogok majd akkor tartósan foglalkozni...az,ha valaki elolvassa,aminek az elkészítésére időt szántam és tetszését fejezi ki,sosem időrablás ^^ "Persze olvastam a masszázsos bejegyzésedet" Ez a persze annyira jólesik nekem,és az a jó,hogy nem más forrásokból kellett táplálkoznom hozzá,hanem tényleg velem történt meg,és ettől személyesebb... :) Remélem hallok még felőled :)

Lovely
süti beállítások módosítása