Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eredetileg nem azért jelentkeztem a munkára, hogy utána majd egy nagy oknyomozó cikket írjak arról, hogyan lehet a szexet ügyesen lefedni egy álláshirdetésben, és ártatlanságba burkolni azt, ami nem is olyan ártatlan… csak egy munkát kerestem, mint mindenki más. Aztán ez a cikk lett belőle.

 

Ami a lényeg, hogy szokás szerint megpályáztam egy kupac munkát, hogy végre keressek egy kis pénzt, mert mostmár muszáj lesz fizetni a stewardesstanfolyamot is, hiába engedtek el belőle 50.000 ft-ot, amiért riportot csinálok velük…hostessmunkák, promóciós munkák, statisztálás, szórólapozás, gasztronómiai bolt,de a mai eset hatására úgy döntöttem, mostantól nem utasítom vissza a McDonalds-ot munkát se…egyszer csak felbukkan egy hirdetés, amiben masszázsszalonba keresnek valakit, úgy,hogy be is tanítják… a volt barátom szerint ez már eleve rosszul hangzik, de úgy tűnik,én még mindig elég jóhiszemű vagyok…valójában sosem vágytam ilyen munkára, de gondoltam, oké, amíg nem találok valamit, ami tényleg érdekel, addig megélek ebből is... Volt némi rossz előérzetem, de elintéztem annyival, hogy paranoiás vagyok…

 

Becsengetek, felmászom a hatodik emeletre, a kis garzonba, de a komoly állásinterjúról való elképzeléseim már ott csődöt mondtak, hogy az egyik lány még ágyban feküdt… próbáltam nem odafigyelni arra, hogy közben a komputeren egy olyan oldalról mazsolázgatták a dolgozókat, ami az öltözék mennyisége alapján inkább prostiadatbázisnak tűnt,és a lányok cica néven voltak fenn… talán itt már kapcsolhattam volna, ehhez képest még mindig illedelmesen ültem,és vártam, hogy megkapjam a tájékoztatást…

Aztán jött a hidegzuhany, amire a hirdetésben elfelejtettek kitérni:A masszázsig és a betanításig stimmöl a dolog, de hozzátartozik a dologhoz, hogy teljes testmasszázs meg az intim masszázs is,amit hosszú évek alatt csak ketten nem kértek… aki ismer, tudja, hogy nem tartozom a prűd emberek közé, de akkor, ott eldöntöttem,hogy inkább sütök krumplit a mekiben vagy pucolom a wc-t valamelyik plázában, minthogy azzal keressem meg a retkes ezreseket (nem mondok konkrét összeget,mert az olyan volna,mintha csak keveselltem volna), minthogy kéjenc vénemberek farkát masszírozgassam nap mint nap… tényleg bocsánatot kérek mindenkitől, aki esetleg ezzel foglalkozik, de nekem ez egyszerűen nagyon egy színvonalon mozog a kurválkodással… persze valószínűleg most vaskalaposnak tűnhetek, de nekem ez egyszerűen sok…amikor kiléptem az ajtón, és újra kint voltam a levegőn, rájöttem, hogy kiborított az egész… becsapva éreztem magam, mert naivan nem erre számítottam…mert visszataszítónak találtam az egész szituációt, a lányokat meg kiéltnek… mint kiderült, annyira nem kellett volna sietnem,mert ott felejtettem a szív alakú napszemüvegem,és egy vasam sincs újat venni… de menni akartam, minél hamarabb, mert gondolkodnom kellett… azon, hogy ki az, aki annyira kétségbe lehet esve, hogy még ezt is bevállalja egy kis pénzért? Tényleg van, akinek ez fekszik? Az én önbecsülésem már attól padlót fogott, hogy végighallgattam őket, és a plakátokat fedő üvegek tükrében nézegetve magam, azt kérdezgettem, hogy úgy nézek ki, mint aki…?

Muszáj volt elmennem a Macihoz, hogy megnyugtasson, és újra elismételte nekem, amit már sokszor elmondott, hogy törvénybe van foglalva, hogy egy hirdetésben nem lehet leírni azt, hogy szexre keresnek valakit, emiatt is van olyan sok burkolt, félreérthető hirdetés…és azt mondta, semmi baj, nem az én hibám, ne érezzem rosszul magam… aztán, amikor elkezdett viccet csinálni az egészből („És ott volt a Madame is?”) először nehezteltem, de egy idő után én is nevetni kezdtem… ahogy Geszti Péter mondta, minden(ki) jó valamire, ha másra nem, hát elrettentő példának…maradjunk annyiban, hogy a masszírozós hirdetéseket messzire el akarom kerülni a jövőben…egy lecke kipipálva… szóval csak óvatosan:

Lovely

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ifjukekharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr982875469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása